آيا مي دانستيد
تاریخ : یک شنبه 3 دی 1391
نویسنده :

آيا مي دانستيد؟؟

اگر 18 سال و 7 ماه و 6 روز مدام فرياد بکشي براي گرم کردن يک استکان چاي سرد انرژي توليد مي کني؟

(ارزش امتحان کردن نداره!)

 

اگر به مدت 16 سال و 9 ماه بدون توقف گوز بزني گاز کافي براي يک بمب اتم توليد ميکني؟

(بهرحال حق طبيعي ماست، بايد روش فکر کرد!)

 

قلب انسان چنان فشاري موقع رساندن خون به بدن توليد ميکند که مي تواند تا 914.40 سانتيمتر فوران کند!

(يا ابوالفضل!)

 

لحظه ارضاي جنسي يک خوک تا 30 دقيقه طول ميکشد!

(ای ول، کاشکی من هم يک خوک بودم!)

 

يک سوسک ميتواند تا 19 روز بدون سر زندگي کند!

(اوف، هنوز به فکر خوک هستم!)

 

اگر سرت را محکم به ديوار بکوبي 150 کالري در ساعت را آب ميکني!

(هرگز در منزل اينکار را نکن، سر کار اشکالي نداره!)

 

موقعيت کله نوعي از سنجاقک نر طوري هست که نمي تواند جفتگيري کند. سنجاقک ماده ابتکار عمل را بدست گرفته و سر نر را ميکند و همزمان جفتگيري مي کنند!

(اوه عزيزم!)

 

يک کک 350 برابر قدش مي تواند بپرد. اگر با انسان مقايسه کنيم يعني يک آدم بايد بتواند به اندازه طول يک زمين فوتبال بپرد!

(30 دقيقه؟ خداي من، هنوز به فکر اون خوک خوشبخت هستم!)

 

بعضي از شيرهاي نر 50 بار در روز جفتگيري ميکنند!

(من کماکان دلم ميخواهد يک خوک باشم، کيفيت را بر کميت ترجيح ميدهم!)

 

پروانه ها مزه خوراکيها را با پايشان امتحان ميکنند!

(خوب به من چه!)

 

قوي ترين عضله بدن زبان هست!

(اينو ميدونستم، يادت رفت بگي زبان اونايي که کار نميکنند و فقط حرف ميزنند قويتر از همه هست!)

 

آدمهاي چپ دست 9 سال کمتر از بقيه زندگي ميکنند!

(بازم به من چه!)

 

فيل تنها حيوانيه که نميتواند بپرد!

(خدا را شکر!)

 

چشم شتر مرغ از مغزش بزرگتره!

(خيلي آدمها را ميشناسم که اينطورند!)

 

دلفين ها و انسانها تنها موجوداتي هستند که براي لذت بردن جفتگيري مي کنند و نه فقط غريزه و براي توليد مثل!

(پس خوک چي؟)



برای بهره مندی بیشتر عضو شوید
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید